forkredit.com | | vivaspb.com | finntalk.com

Програма Battle Command

Програма Battle Command (Бойове Управління) - це  засіб імітаційного моделювання, який дозволяє командирам підрозділів та офіцерам штабів відпрацьовувати  заходи з  планування та проведення бойових дій. Визначені плани дій  відтворюються на змодельованому полі бою. Існує можливість проводити імітаційні дії  в режимі одного чи декількох гравців, за необхідності приєднуватися до федерацій програм.

 

Режими гри

Програма Battle Command дозволяє виступати у ролях "Гравця", "Спостерігача" або "Викладача" відповідно до розподілу посад на заняттях. "Гравець" відкриває готовий сценарій, реагує на отримане завдання та виконує його. "Спостерігач" може дивитись за розгортанням сценарію, але ніяк не може вплинути на перебіг дій гри. "Викладач" може створювати сценарії, спостерігати без обмеження видимості та виконувати будь-які дії. Керівник занять проводить аналіз проведених дій та оцінює результативність гравців.

Сценарії

Гра проходить в рамках  визначеного сценарію. Компонентами сценарію є:

  • База даних місцевості - визначає географічне місце розташування розіграшу сценарію
  • Склад сил - визначає ті сили, які беруть участь у сценарії

Крім того, під час гри можна використовувати оверлеї, супровідну документацію, плани.

База даних місцевості

Кожен сценарій прив'язаний  до певної місцевості. У базі даних місцевості міститься тривимірна інформація про даний географічний район та навколишнє середовище, в якому будуть діяти підрозділи. За допомогою цієї  інформації програма Battle Command  може підраховувати висоту, взаємну видимість об'єктів тощо.

Дії одиниць залежать від рел'єфу місцевісті. Наприклад, якщо літаку віддано наказ летіти на висоті 1000 метрів, а висота місцевості в даному районі 5000 метрів над рівнем моря, то літак розіб'ється.


Склад сил

У програмі Battle Command моделюються такі типи одиниць:

  • окремі одиниці, такі як танки, гелікоптери та артилерія;
  • псевдо-агреговані підрозділи - з'єднання, такі як взводи та роти, які були створені шляхом об'єднання окремих одиниць (зі збереженням усіх індивідуальних якостей);
  • дійсні підрозділи - з'єднання, такі як взводи та роти, які не можуть бути розбиті на окремі одиниці,  але  можуть бути  загреговані  у більші псевдо-агреговані підрозділи.

Використання оверлеїв

Програма Battle Command дозволяє використовувати різноманітні оверлеї. Під час виконання  бойового завдання нанесення графічних позначок відбувається на поіменовані прозорі "шари" оверлеїв. Це дає можливість виводити на екран або приховувати необхідну обстановку дій підпорядкованих сил. Одиниці можуть рухатися за  лініями та напрямками, пересуватися у визначену точку. 

Планування завдання

Сценарій дій  може відбуватися за загальним планом  для "своїх" сил, або за  власним планом. Під час створення плану можуть бути задіяні всі функції інтерфейсу програми, завдання, запити на вимогу даних, а також умовні твердження.

В умовних твердженнях зазначається, що завдання буде виконана тільки у випадку, якщо було чи не було досягнуто певних умов, тобто одиниця знаходиться в заданому районі, або одиницю було знищено, або одиниця знаходиться праворуч чи ліворуч від лінії регулювання.

 Кожен створений план може бути відредагований та збережений під час гри.

  • Logo 1

  • Logo 3

  • Logo 4

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5