forkredit.com | | vivaspb.com | finntalk.com

Зі слухачами університету проведено КШН з використанням технологій дистанційного навчання

2.04.2020

Незважаючи на певні складнощі адаптації освітнього процесу, використання платформи дистанційного навчання LMS Moodle дозволяє реалізувати різноманітні варіанти взаємодії викладачів та слухачів, а також провести апробацію нетрадиційних підходів до підготовки і проведення навчальних занять в університеті.

Так, протягом кількох днів зі слухачами командно-штабного курсу тактичного рівня Сухопутних військ (L-2) було проведено комплекс командно-штабних тренувань за наступальною та оборонною тематикою. Їх головною особливістю стало використання платформи дистанційного навчання університету для забезпечення колективної роботи офіцерів, які працювали розосереджено (в умовах карантинних заходів), та залучення до заходів планування “органів управління” двох рівнів, представники яких працювали на значній віддалі. Робота офіцерів управління батальйонів в ході проведення командно-штабних тренувань передбачала проведення ряду онлайн брифінгів.

Для ефективної роботи в ході КШН викладацьким складом широко використовувався компонент організації вебінарів Big Blue Button, який дозволив створити комфортні умови для комунікації офіцерів з використанням відео та аудіо зв’язку. У ході КШН активну участь брали викладачі кафедри Сухопутних військ, які діяли на “посадах” командира і начальника штабу бригади.

Підготовка та проведення командно-штабних тренувань дозволили опрацювати перспективні підходи до організації освітнього процесу за заочною формою навчання, накопичити та розвинути досвід використання новітніх інформаційних технологій в процесі підготовки усіх категорій тих, хто навчається в університеті.

Наступним етапом тренувань буде розіграш бойових дій з використанням системи імітаційного моделювання JCATS, що поглибить практику комплексного використання системи дистанційного навчання та системи імітаційного моделювання в освітньому процесі університету.
 

  • Logo 1

  • Logo 3

  • Logo 4

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5

  • Logo 5