Система імітаційного моделювання JTLS

Системи імітаційного моделювання JTLS (Joint Theater Level Simulation) – тренажер рівня об’єднаного театру бойових дій. Ця система імітаційного моделювання створена як інструмент розроблення та аналізу об’єднаних (коаліційних) планів операцій і застосовується як засіб підтримки навчання на стратегічному рівні.

JTLS-GO - це інтерактивне симуляція з підтримкою Інтернет, яка моделює багатосторонні повітряні, наземні та військово-морські цивільно-військові операції з матеріально-технічною підтримкою, силами спеціальних операцій (SOF) та розвідувальною підтримкою . Розробка JTLS - GO почалася в 1983 році як проект, що фінансується Командуванням готовності США, Агентством аналізу концепцій армії США та Військовим коледжем армії США. Спочатку моделювання було розроблено як інструмент для розробки та аналізу планів спільних та об’єднаних (коаліційних) операцій. JTLS - GO в основному використовувався як модель підтримки навчання, яка не залежить від театру і не вимагає знання програмування для ефективної роботи.

Основним напрямком системи JTLS - GO є звичайні спільні та комбіновані операції на оперативному рівні війни, як визначено універсальним переліком завдань об'єднаного штабу. JTLS - GO явно імітує повітряні, наземні, морські, десантні та SOF операції. Симуляція підтримує конфліктні та передконфліктні операції низької інтенсивності, а також підтримку сценаріїв гуманітарної допомоги та ліквідації наслідків стихійних лих (HA/DR). Він має обмежене представлення ядерних і хімічних ефектів.

Система призначена для моделювання всього спектру багатосторонніх конфліктів, включаючи ті, в яких беруть участь об’єднані та коаліційні сили.
Дозволяє моделювати:

  • багатосторонні повітряні, наземні та морські бойові дії, заходи логістики;
  • дії сил спеціальних операцій;
  • дії розвідки.

Взагалі система дозволяє моделювати дії 10 сторін, кожна з яких має власну систему взаємовідношень та правила ведення бойових дій. Кожна із сторін може включати необмежену кількість фракцій.

Система може бути інтегрована з реальними системами управління, зв’язку та розвідки, іншими засобами імітаційного моделювання завдяки підтримці архітектури високого рівня HLA.

Найбільш продуктивне, на думку фахівців, що займаються використанням системи JTLS, її інтеграції з системами JCATS та JTDLM (Joint Deployment Logistics Model – модель об’єднаних логістичних операцій).

JTLS підтримує моделювання на просторі 2000×2000 морських миль, причому стратегічні повітря ні та морські операції підтримуються системою за межами вказаної зони.

Склад сил

Усі процеси розроблені для підтримки нейтральної доктрини реалізації для максимальної гнучкості. Моделювання представляє одиниці та цілі як основні сутності. База даних, що налаштовується користувачем, визначає розміри підрозділів, бойові системи, категорії постачання та військово-значущі цілі, які будуть представлені. Цільові системи високої роздільної здатності доповнюють більш агреговану структуру одиниць. База даних сценаріїв може бути розроблена для представлення необхідних деталей для систем, що представляють інтерес, у структурі цього підрозділу.

Можуть бути представлені повітряні, сухопутні, морські та військово-морські сили багатосторонньої коаліції. Модель також підтримує представництво цивільних і некомбатантських сил у секторах, що представляють інтерес. Може бути представлено максимум двадцять (20) Силових сторін, і кожна Сторона може бути розділена на необмежену кількість фракцій. Відданість стороні фракції динамічно змінюється під час виконання сценарію. Бічні зв'язки є асиметричними, і їх також можна динамічно змінювати. Назви сторін, назви фракцій та символи, що використовуються для відображення активів, що належать стороні, можна налаштувати користувачем у базі даних.


Основні операції

Операції "повітря-повітря" можна керувати як сукупні багатосторонні пакети завдань, але вирішуються на рівні об'єкта. Для кожного елемента місії використовуються коефіцієнти ймовірності попадання (pH) та ймовірності знищення (pK). Судове рішення стохастичне.

Операції "земля-повітря" моделюються на рівні об'єкта і використовують коефіцієнти ймовірності залучення (pE) і pK для кожної місії. Судове рішення стохастичне.

На рівні об'єкта моделюються операції "повітря-земля", ракети "земля-земля" та артилерійські операції, включаючи підтримку вогню з флоту. Ці об’єкти використовують pH та pK для високоточних боєприпасів і функції щільності цілі для охоплення зброї. Визначення високоточних боєприпасів є стохастичним, а результати зброї за площею є детермінованими.

Модуль сухопутної війни використовує методологію знищення Ланчестера для узагальнення ефектів зброї прямого вогню та систем прямої підтримки, які не беруть участь у операціях явного вогневої підтримки. Судове рішення є детермінованим.

Гуманітарна допомога/допомога при катастрофах: JTLS - GO може імітувати більше, ніж просто військові операції. Операції з надання гуманітарної допомоги та ліквідації наслідків стихійних лих можна моделювати за допомогою моделі для імітації збитків, завданих стихійним лихом, переміщення цивільних/військових активів у зону ураження та всередині неї, а також переміщення, розподіл і споживання постачання цивільні/військові та цивільні сили. Потенційні операції HA/DR, які може імітувати JTLS - GO, включають реакцію на хімічне або ядерне забруднення, лісові пожежі, повені, землетруси, урагани та спалахи хвороб.


Вхідні дані

JTLS - GO розпізнає відповідну місцевість, озброєння, переміщення, таблиці знищення, характеристики одиниць і дані про поетапне розгортання сил (TPFDD) як вхідні дані. Жодні елементи даних не жорстко закодовані; тому створення абсолютно нової бази даних є складним і трудомістким. Стандартна база даних, яка включає кілька модулів багаторазового використання, постачається разом із системою JTLS - GO. Орієнтовний час розробки нової бази даних, визначеної клієнтом, становить шість-вісім місяців, але розробка сценарію, який використовує доставлену базу даних, займає приблизно чотири тижні, залежно від наявності інформації про бойовий порядок (OB).

Рельєф є надзвичайно важливим аспектом бази даних. Для підтримки моделювання на оперативному рівні війни потрібні лише основні характеристики місцевості. JTLS - GO представляє місцевість у вигляді багатошарової сітки змінного розміру та охоплює весь світ. Кожна сітка об’єднує регіональні характеристики місцевості та навколишнього середовища, такі як транспортність, висота та хімічне чи ядерне забруднення. Дороги, річки, трубопроводи та інше.

 


Надрукувати   E-mail